29 Ağustos 2022 Pazartesi

En İyi Komedi Dizileri Listesi

En İyi Komedi Dizileri Listesi

Hepimiz biraz kahkahaya ihtiyaç duyarız, özellikle de dünyanın stresi omuzlarımızda taş gibiyken. Peki, neden kendimizi saatlerce ekrana kilitleyip, bir yandan gülme krizine girip bir yandan da “Bir bölüm daha, sonra kesin uyuyorum” tuzağına düşmeyelim? Komedi dizileri, tam da bunun için var! Yani, aslında bizi hayatın gerçeklerinden kaçırmak için değil, mizahın gücüyle o gerçekleri unutup bir süreliğine hayatta kalmamızı sağlamak için. 😄

Bu yazıda, gecenizi daha da güzelleştirecek ve sabahları "Aman tanrım, sabaha kadar dizi mi izledim ben?" dedirtecek en iyi komedi dizilerini topladık. Artık kahkahalarınıza hazır olun, çünkü bu listede eğlencenin dozu fazlasıyla yüksek!

Yıllardır izliyor, yazıyor, gülüyorum. Bunlara bir ayrı gülüyorum:






SEINFELD



Hiçbir şey hakkında. Her şey hakkında. Peçetelikler, park yerleri, kapı deliğini ters takmak, elleri büyük bir sevgili, mısır gevreği kutuları, metropolde arkadaşlıklar. Seinfeld türe yenilik katan bir dizi.


THE BİG BANG THEORY



Gerçek yayınıyla birlikte izleyip bitirdiğim ilk sitcom. Geek tayfa, çizgi romanlar, güzel sarışın komşu kız, entelektüel çatışmalar.

COMMUNITY



En iyi üniversite dizisi. Paralel evrenler, gizli dersler, geleneksel ve üst kurmaca şakaların birleşimi.

MARRIED WITH CHILDREN

Politik doğruculuk henüz icat edilmemişken türünün en iyisiydi. Hala da iyi ama insanlar buna güldüm demeye utanıyor. Ben utanmıyorum. En iyi aile sitcomu.

FLIGHT OF THE CONCHORDS

Office Uk müzikal olsaydı, işin içine Seinfeld girseydi nasıl olurdunun yanıtı.

OFFICE UK

İzlediğim en iyi sahte belgesellerden biri.

THAT 70'S SHOW

İlk sezonların coşkusu için izliyorum. Güzel buluşlar var. Kızıl komşu kızı.

TWO AND A HALF MAN

2 buçuk adam ama bazen o buçuğun kim olduğu hiç belli değil. Böyle komediler yapılmıyor.

COUPLING

Zekice yazılmış bir romantik komedi.

MALCOLM IN THE MIDDLE

Dünyanın en tuhaf dizisi. Hayat adil değil sözünün hakkını veriyor.

FREAKS AND GEEKS

Sivilceler, geekler, zindanlar, ilk aşklar, rol modelleri. Dünyanın en gerçekçi lise dizisi. Seth Rogen ve James Franco. Daha ne olsun.

BARRY

Kiralık katil oyunculuk kursuna yazılırsa. Çok iyi.

INBETWEENERS

İngilizler, pervasızlar ve ergenler. Çok komik.

EXTRAS 

Ricky yine döktürüyor. Figüranların hayatı.

BLACK BOOKS

Kitap satmak istemeyen bir kitapçı. 

MY NAME IS EARL

Eskiden konsept komediler çok olurdu. Şimdi hiç yok. Karmaya inanmaya başlayan bir hırsızın listesindeki maddeleri temizlemesinin bölümlerini izliyoruz. Intro'sunu izleyince hemen konuya hakim olacağınız dizilerden.

TRAILER PARK BOYS

Sahte belgesel. Her türlü illegallik yapılır. Mahalle komedisi tadında. Kanada'dan güzel bir komedi. Regular Show tadı veriyor. Zaten Regular Show bundan epey etkilenmiş. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder