2 Ekim 2022 Pazar

2022 EYLÜL İZLENCESİ


Lord of the Rings Dizi: Beğenmedim. Son dönem dizi yönetmenlerinin görsel dili epey zayıfladı.

House of Dragon: Serinin cesurluğu izlettiriyor. Güzel gidiyor. Oyuncuların değişmesi beni sevindirdi. 

Candy: Daha Yeni Dalga bir dil bekleyerek izledim. Olmadı. 


Taylor Hawkins Tribute: Gözler yaşlı. Unutulmayacak bir konser.

Elvis: Dijital çağ kurgusu, anlatıcı insanı yoruyor, arka arkaya Instagram efektleri atılmış gibi.

Willow: Val Kilmer için açtım. Meğerse film onun ekseninde ilerlemiyormuş. Lucasfilm işi. Macera ama biraz aksıyor. Lord of the Rings buradan yönetmenlik bakımından bir şeyler kapmış. İnandırıcı sahneleri var.

Yaparsın Şekerim: Güzel hayatın belgeseli güzel olur. Yine de Amerikalılar yapsaydı daha iyi olurdu demekten çekinmeyeceğim.

Running with the Devil: McAfee belgeseli, ilginç bir kişilik. Gücü elde tutmanın önemini vurguluyor.

One Piece: Yıllardır izliyorum. Wano kavgalarla sürüyor.

Yesterday: Güzel fikir. Beatles hayranı olduğum için keyif aldım. Çabasız Lily James güezelliği. Final hiç yakışmamış. Filmin sözü yok. Coca-Cola, yani coke esprisi güzel.

Pirate Radio: Richard Curtis. İngiliz mizahı. Rock Tarihi. Daha ne olsun? Keyif aldım.

Pinokyo 2022: Tom Hanks ve Zemeckis. İnsan heyecanlanıyor ama olmamış. Çizgi filmin önüne geçemiyor. Baya gerisinde kalıyor. 

My Dinner with Andre: Restoranda sohbet filmi. İlgimi çeker sandım, olmadı. 

Ruby Sparks: Pek beklediğim gibi çıkmadı. Kadın oyuncu filmi kilitliyor.

Atlantis: Uzun zamandır aklımdaydı. 20 yıldır falan. Disney+ ile izledim. Keyif aldım ama keşke 20 yıl önce izleseymişim. Artık alıştığımız bir Kurtlarla Dans hikayesi.

Cuphead:  İlk sezonun baya ilerisinde. Kısa zamanda gelen 2. Sezon nostalji açlığımı epey giderdi. Korsan bölümü harikaydı. 

Cyberpunk Edgerunners: Oyununu sevdiğim için izledim. Keyif almayı beklemiyordum. Küçük bir Scarface hikayesi gibi bakılabilir. Animelerin fedakar lideri her zaman tutar. Belki Beyblade gibi bir ekip arketipi oluşturulabilirdi. 

Spider-man Remastered: Oynadım. Hikaye yavan kalmış. Oynanış çok zevkli fakat Arkham City formülü bu mekaniklere uymamış. ana hikayede düşmanlar yetersiz. Akılda kalan pek bir bölüm yok. Biraz Witcher tarzı karnaval görevleri, biraz Arkham City.

Thor Love and Thunder: Kötü olmuş. Kurgudan çekimlere vasatın altında. Eskiden olsa böyle kötü bir kurguya yapımcı müdahale ederdi. Christian Bale çok büyük bir yıldız. Hakkını vermiş ama kalan her şey vasatın altında. 

Cobra Kai 5. Sezon: Bana uzun gelen bir bekleyişin ardından izlemek çok iyi geldi. Bu seriye gerçekten bir takıntım var. Seyirciye tam olarak istediğini veren yapımlardan. Böyle işleri seviyorum.

Andor: İlk bölüm çok iyiydi. Hala o atmosferi geçemedi. Bekliyorum.

She-Hulk: İlk bölümü izledim. Merak uyandırmadı. Yine de bitireceğim.

Moonknight: İzlemek için izleyeceğim yapımlardan. Böyle işler seri üretime girdi. Vasatın üstüne çıkmıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder