1 Ekim 2023 Pazar

EYLÜL 2023 İZLENCESİ

 

One Piece Live Action: Hiç olmamış.

Living is Easy with Eyes Closed: Beatles hakkındaki tüm filmleri izlerim. Bunu da izledim.

Backbeat: Beatles hakkında bir film daha. Beatles'ın eski üyeleri ve saç modellerinin çıkış noktası. Eski üyeler, günümüzden bakıp hüzünlenmece.

Easy A: Sevdiğim bir filmdi. Eyşan'la bir daha izledim.

New York New York: Martin Scorsese filmi. Böyle filmleri seviyorum. İlk yarım saati çok iyi. İlginç kadın erkek diyalogları girişte hemen bağlıyor. 

Fioanna and Cake: Adventure Time'ın paralel evrendeki halleri. HBO yani Max serisi. İlham verici olur diye izledim. Sevdiğim yanları oldu. 

Sex Education: Güzel başladı. Kötü bitti. Otis ve Maeve'i kavuşturmayan senaristleri kınıyorum.

Les Cinq Diables: Beğenmedim.

MUBI: Sayısız kısa film ve uzun metraj izledim. Dünyayı ilk defa ziyaret eden uzaylı titizliğiyle not aldığım epey kötü film vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder