31 Ocak 2023 Salı

2023 OCAK İZLENCESİ





Decision To Leave: Girişi güzeldi fakat yönetmenlik yer yer aksadı, olay örgüsü şekillenir diye bekledim. Olmadı. Vasat.

Târ: Olay örgüsü ilginç bir şey vaat etmedi. Vasat.

Memoria: Arthouse adıyla vasatın altında çıkan yapımlardan. Sevmedim.

Triangle of Sadness: Eh meh peh. Sanat filmi klişelerinin aşuresi ama belli bir kalitenin üstünde kalmayı başarıyor. Girişteki satirik dili korusaymış severdim. Gemi ve ada sekansları tamamen klişelerden ibaret, yeni bir şey söylemiyor. Vasat.

White Noise: Anlaşılmayan uyarlamalardan. Sevdiğim yerleri oldu. Vasat.


 Yılbaşı Gecesi: ?

Aftersun: Bu tarz filmlerin artmasıyla uzun bir süre sinema hikayeleri göremeyeceğimiz belli oldu. 

After Yang: Fikir yeni olsa belki güzel olabilirdi. 10-20 yıl önce işlenmiş her şey yeniden önümüze sunuluyor. Sevmedim.

The Menu: Olayı basit tuttukları için fazla sıkmıyor ama bir şey de sunmuyor. Anya için izledim. Vasat.

The Fabelmans: Spielberg işi. Otobiyografik bir çalışma. Geçmişle yüzleşme, sinemanın ne olduğunu izleyiciye hatırlatma. Beğendim.

Batman Mask of the Phantasm: Batman Animated Series'in izinde bir film. Tabii ki de beğendim.

Köprü Üstü Aşıkları: Melankoliye gelemiyorum. Sevmedim.

Pale Blue Eyes: Beklentim düşüktü, onu bile karşılamadı. Sevmedim.

Willow: (Dizi) Hiç olmamış. Komedi mi dram mı karar verememiş. Sevmedim.

Bardo: İlginç bir sinematografi. 

The Last of Us: Eskiden olsa yayına alınmayan pilotlardan biri olurdu. Sevmedim.

EO (Aİ): İlginç dediler diye izledim ve ilginç değildi.. Sevmedim. Hiç sevmedim.

Koala Man: Vasat süper kahramanın hikayesini en iyi Kene anlattı. Ondan sonrası eh... Sevmedim.

Blue Valentine: Umduğum gibi çıkmadı. Sevmedim.

Eagle vs. Shark: Sevdiğim tarzda filmlerden. Sakin, güzel buluşmaları olan, bütçe dostu ilk filmlerden...

Yellowstone: Böyle diziler ya gelmezse diye korkuyorum. Çok Sevdim.

Super: James Gunn filmi, eh meh. Vasatın altında kalmış.

Wild Tales: Girişin hakkını veremedi. İkinci öyküden sonra klişeler epey arttı. Alacakaranlık Kuşağını bilenler için her şey klişe zaten. Girişten sonra sevmedim.

Death at Funeral: Tek mekan, çok konu, vasatın altı. Sevmedim.

Hot Fuzz: Zeki polis salak polis. Taşra curcunası. 

In the Company of Men: İlginç yerleri var ama yetmemiş.

M3GAN: Chucky'nin yapay zekalısı. Sevmedim.

Possession: O meşhur çekim için izledim. İlginç yerleri var. Sevmedim.

Seven Psychopaths: İlginç giriş sonrası vasat. Martin hatırına.

Zero Fucks Given: Fragramından hostesler ilginç gelmişti, baya kötü çıktı.

All Quiet on the Western Front: Beğenmedim.

The Nice Guys: Kimya tutmuş ama aksayan yerleri var. Vasat.

Prince Avalanche: Sakin, dingin, vasat.

My Stepmother is an Alien: Merak ettiğim için izledim. Şimdi olsa yapılmayacak işlerden.

Everything Everywhere All at Once: Yer yer zekice yer yer saçma. 

Close: Beğenmedim.

The Last of Us 1x3: Beğenmedim.

Argentina 1985: İyi yanları vardı.

Süper Polis 3: Nostalji keyfi.

Tomorrow Never Dies: Nostalji keyfi. 

One Piece 1049: Kaido hala yenilmedi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder