25 Haziran 2024 Salı

Haziran 2024 İzlencesi




Furiosa:
şaşırtıcı olmayı başaran büyüleyici bir hikaye yaratmış. Anya Taylor-Joy için izlemiş olsam da aksiyon dilindeki dokunun yeniden konuşulacağını düşünüyorum. Ayrıksı hikaye anlatımı ve Anya’nın ayrık gözlerini sevdiğim için 9/10 veriyorum. (Bir puanı ilk bir saat Anya oynamadığı için kırdım.) 


Long Goodbye: “Uzun Elveda” kimsenin ilk kara filmi ya da ilk Altman filmi olmamalı. Çok güzel film.  Kapris, kendiliğindenlik ve anlatı sapkınlığı. Chandler'ın yazdığı gibi, "kaba bir zekayla, canlı bir grotesk duygusuyla, sahtelikten tiksinerek ve bayağılığı küçümseyerek" konuşuyorlar.

Lovely Complex: En sevdiğim animelerden biridir. Yeniden izledim. İlk defa anime izleyecek biri için de ideal bir iş. Tadını diyaloglardan alıyor, tatlı anlar var. 

Hit Man: Richard Linklater filmi, oyunculukla öne çıkıyor. Senaryo basit kalmış fakat seyir zevki var.

Yaşam Koçu: İzledim.

The Boys 4. Sezon: Güzel başladı ilk üç bölümü izledim.

Wag the Dog: Çok iyi. Bu materyalin hem saçma hem de ikna edici olması tüyler ürpertici.

No Way Out: Geç açılan bir Kevin Costner filmi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder