1 Haziran 2024 Cumartesi

Mayıs 2024 İzlencesi


Ghostbusters Frozen Empire: Önceki film çok iyiydi. Onun gerisinde kalmamak için verdiği bir çaba ya da buluş yok. Seriye kattığı drone aletleri ilgimi çekse de bunlar hikaye içine yedirilmemiş. Ayrıca film çok geç açılıyor. Nostalji hissi önceki gibi verilemedi. Seriye hayranım fakat izlerken keyif alamadım. Son 10 dakikada her şeyi tahmin edilebilir çözümlerle kapatmak seriye yakışmadı.

Seven Faces of Jane: Gillian Jacobs oynuyor diye izledim.

Let it Be: Restorasyondan geçmiş Beatles filmi. İçinde Beatles olan her şey güzeldir.

Challengers: Tehlikeli derecede dengesiz ama çekici bir niteliği var. Karmaşık yapısına rağmen, "Ben bir sanat filmiyim ve sizi insan kalbinin ve zihninin gizli girintilerine götüreceğim ve az önce gördüklerinizin karmaşıklıkları üzerine düşünmeniz için orada bırakacağım" diyen hiçbir şey yok.

The Fall: Çok sevemedim. Bir olmamışlık var.

The Fall Guy: Sevmedim.

The Beach Boys: Güzel belgesel.

I Used to Go There: Yine Gillian Jacobs izliyor diye izledim ama bu defa denk geldi. Sevmedim. Klişelerin etrafında dolanmış.

Outer Range: Josh Brolin oynuyor diye izledim. Taşrada Lost benzetmesi yapanlar olmuştu ama umduğumu bulamadım.

Life Partners: Yine Gillian Jacobs oyunuyor diye izledim. İlişkiler, dostluklar vs. Sinema kanallarında rastlayacağımız türde filmlerden. Sevmedim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder