11 Nisan 2023 Salı

Telkinler Nisan 2023

  




    Şu sıralar ne bulsam okuyorum. Ne bulsam dinliyorum. Ne bulsam dediğime bakmayın, iyi şeyler keşfetmeye çalışıyorum. Queen'in ilk albümü ve Soungarden'ın ilk albümündeki pek kıymeti bilinmemiş şarkıları dinliyorum. Aralarından biri benim şarkım olsun istiyorum. (Böyle küçük bencilliklerim var.) Çok okuduğum için öteki şeylere pek vakit kalmıyor. Yazmak ve okumak sonsuz bir döngü. Bu hem iyi hem de kötü şeyleri kaçırabiliyorum. 

   Bir süredir geç saatlere kadar yazıyor. Eski bir alışkanlıkla erken kalksam bile kaldığım yerden yazmaya devam ediyorum. Bazen de tembellik edip saatlerce müzik dinleyebiliyorum. 24 Saati değerlendirme konusunda takıntılıyım. Hayatı kaçırdığımı söyleyen dostlarım oluyor. Katılmıyorum. Kitaplara, müziğe, sinemaya ayrılmış bir hayat asla kaçırılmaz. Olsa olsa ritmi değişir. Hayatın ritmi de ayrı bir konu zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder