1 Nisan 2023 Cumartesi

Mart 2023 İzlencesi



Bu ay film yerine daha çok dizi izledim. İyi de oldu.

Saving Mr.Banks: Poppins sevenler için güzel.

Behind Enemy Lines: Zor bir konu. 

Prop Culture: Karayip Korsanları bölümü ilgimi çekti.

Fleishman is in Trouble: İlk bölümün girişini sevmiştim ama olmadı. Anlatıcının ilginçliği çekimlere yansımamış. Zaten o ilginçlik de kalıcı olmadı.

Last of Us: Oyunu sevmemiştim. Diziyi de sevmedim.

24: İlk sezonu ilk yarısından sonra çok düşüşe geçti.

Avatar Way of Water: İlki Kurtlarla Dans'a benziyordu. Bu da birkaç filmi bana anımsattı. Balina avcılığı tamamen filmle alakasız. Senaryoyu aile bağlarına odaklamayı tercih edip yeni bir kötünün oluşumuna ayırmış. Bence olmamış. Sonraki filmler için bir düşmanın yaratılışını izledik ama etkili bir düşman olamadı gibi.

Ted Lasso: İkinci bir şans verdim. Epey sevdim. Söz oyunları çok güzel. Karakter gelişimi de öyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder